درباره ما
نوپرداز سیستمی است به منظور رزرو آنلاین نوبت و وقت ویزیت از پزشک که بیمار بعد از مراجعه به سایت می تواند لیستی از پزشکان را ببیند که حتی می توانند این پزشک ها از درمانگاه های مختلف باشند.بعد از انتخاب پزشک می توانند با مشاهده وقت های خالی پزشک نوبت خود را رزرو کرده و هزینه ویزیت را در سایت به صورت آنلاین بپردازد و در وقت مقرر در مطب یا درمانگاه حاضر شوید.این سیستم مورد استقبال پزشکان، درمانگاه ها و بیماران می باشد که نیازهای این سه دسته را برطرف می نماید.
پلتفرم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز
نرم افزارنوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP MYSQL کدنویسی شده است و قابل نصب و استفاده در هاست های اشتراکی و اختصاصی با پیش نیازهای معمول و رایج میباشد.
نوبت دهی
پزشکان و درمانگاه ها می توانند خود را در این سایت به بیماران و کاربران معرفی کنند و روزهای خالی جهت دادن وقت ویزیت به بیماران را مشخص و قیمت ویزیت را تعیین کنند و منشی های مطب دیگر نیازی نیست به صورت سنتی و مکتوب وقت های بیماران را ثبت کنند و از سایت حتی به عنوان سیستم حسابداریشون استفاده کنند چرا که همه پرداخت ها ثبت می شود و حتی امکان گزارش گیری از پرداخت ها وجود دارد.
مشاوره آنلاین
در سامانه و نرم افزار نوبت دهی نوپرداز پزشکان می توانند از طریق وب سایت و اپلیکیشن با بیماران از طریق چت نوشتاری درون برنامه با امکان ارسال عکس و فایل و صدا اقدام به مشاوره نمایند.
به اینصورت که بیمار یا کاربر پس از جستجو و پیدا کردن پزشک مورد نظر خود اقدام به درخواست مشاوره می نماید و پس از پرداخت هزینه حق مشاوره شروع به گفتگو با پزشک می نماید این امر هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت قابل انجام است. و مشاوره چند ساعت فعال است و تعیین ساعت فعال بودن مشاوره از طریق مدیریت سایت قابل تنظیم است.و پس از پایان مشاوره هزینه با کثر کمیسیون سایت به حساب پزشک وارد می شود. و پزشکان می توانند درخواست تسویه حساب نموده و پول بستانکاری خود را برداشت نمایند.
پرسش و پاسخ
یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز امکان پرسش و پاسخ می باشد. که کاربران می توانند در دسته بندی ایجاد شده پرسش های خود را با پرداخت هزینه حق ارسال پرسش مطرح نمایند این پرسش ها در پنل مدیریت ثبت می شود و مدیریت پس از تایید پرسش آن را منتشر میکند. پزشکان در حساب کاربری خود می توانند مشخص نمایند که از (همه دسته بندی ها یا دسته بندی خاصی پرسش ها برای آنها ارسال و در پنل حساب کاربری نمایش داده شود) و پرسش هایی که هنوز پاسخی به آن داده نشده را می توانند پاسخ دهند.پس از اینکه پاسخ از طرف پزشک داده شد مبلغ کمیسیون کثر و مبلغ حق پرسش به حساب پزشک منظور می گردد.
چرا نوپرداز ؟
- خدمت رسانی و پشتیبانی از مشتریان
- مدیریتی:تیم مدیریتی نوپرداز با سابقه درخشان در کسب و کار های نو پا و دارای تجربه فراوان در حوزه آموزش به بهترین شکل نوپرداز را هدایت می کنند.
- فنی:تیم فنی نوپرداز با بهره گیری از فرد ماهر در زمینه IT و برنامه نویسی توانایی آماده سازی ،ارتقا و نگهداری پلتفرم نوپرداز را دارد
- تیم بازار یابی:نوپرداز قطعا توانایی بازاریابی در سطح کشوری را داراست امیدواریم شما نیز مارا در این راستا همراهی کنید.